Tanıtım beğenildi, formalar sınıfta kaldı
Sezonun ilk maçı öncesi Gençlerbirliği de formalarını özel bir kliple duyurdu. Büyük heyecan yaratan klip ve tasarımlar taraftar da yerini hayal kırıklığına bıraktı.
Sezonun ikinci haftası öncesinde Gençlerbirliği taraftarı geç çıkan formalara yavaş yavaş kavuşmaya başladı. Gelincik modelinin ilk etapta yer almadığı mağazada 14 Ağustos'tan sonra bu formaya da ulaşabildi. Ayrıca online olarak da taraftarlar forma satın alabilmeye başladı.
Ancak teslim edilen formalar tam manasıyla hayal kırıklığı yarattı.
Taraftarların en çok buluştuğu ortak görüş ise formaların videoda durduğu gibi olmadığı. Özellikle gelincik modeli denen forma çok düz ve mat görünümüyle taraftarların video klipteki beğenisinin çok uzağında kaldı.
Bununla ilgili paylaşımlar yapan taraftarlar, bu modeli almak isteyen diğer taraftarları da uyardı.
Bir diğer eleştiri konusu ise kalite oldu. Formalar Nike sponsorluğunda olsa da "elit" üye olunmadığı için daha çok katalog içerikler tercih ediliyor. Aracı firma da tasarımda oynama yapsa bile kalitede farklılığa gitmiyor. Bu nedenle de taraftarlar Nike logolu "herhangi bir ürün" almış gibi hissediyor.
"Penye gibi" eleştirileri alan formaların bu nedenle tasarımı iyi göstermediği de taraftarların konuştuğu diğer konular.
2013'ten bu yana Lotto, Macron, Joma ve Nike'ın Türkiye'deki aracı firmalarıyla çalışan Gençlerbirliği'nde taraftarın özlemi ise Macron'un tasarım ve kalitesi oldu. UEFA Kupası sezonlarındaki Adidas tasarımları ve kalitesi de yine taraftarın tercihleri arasında yer aldı.



