ASKİ’ye ulaşılamıyor: Vatandaş su faturası sorununa çözüm bekliyor

Ankara’da ASKİ’ye ulaşamayan vatandaşlar, su faturası ve sayaç okumalarındaki aksaklıkların aylardır çözülmediğini, telefon ve başvuru hatlarının da yanıt vermediğini belirterek hukuki yollara başvuracaklarını söylüyor.

ASKİ’ye ulaşılamıyor: Vatandaş su faturası sorununa çözüm bekliyor

Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ), vatandaşların iddiasına göre uzun süredir telefonlara yanıt vermiyor. Sorunlarını iletmek isteyenler, kurumdan geri dönüş alamadıklarını belirtiyor.

Su aboneliği ve sayaç okumalarıyla ilgili mağduriyet yaşadığını söyleyen Mustafa Yalçın, “Sayaç okumuyorlar, su faturası çıkarmıyorlar. Üç ay sonra ceza kesip kat kat fazla faiziyle para tahsil ediyorlar” dedi.

5 AYDIR FATURA SORUNU ÇÖZÜLMEDİ

Yalçın, yaklaşık 5 aydır su faturasıyla ilgili sıkıntı yaşadığını ifade etti. ASKİ’de yetkililerle görüştüğünü, faturaların düzenli geleceği yönünde söz aldığını ancak yalnızca bir ay düzenli fatura geldiğini belirten Yalçın, “Onun dışında fatura gelmedi, sadece faizli para ödedik” diye konuştu.

“ADETA ASKİ YOKMUŞ GİBİ”

ASKİ’ye telefonla ulaşmanın imkânsız olduğunu öne süren Yalçın, “Yetkililer telefonlarını açıp cevap verme lütfunda bulunsalar derdimizi anlatacağız. Ancak hiçbir birim numarasına ulaşılmadığı gibi 153 hattı da cevap vermiyor” dedi.

Yalçın, en kısa zamanda hukuki yollara başvuracaklarını belirterek, “Vergisini ve faturalarını düzenli ödeyen bir vatandaş olarak hizmet veren kurum ve kuruluşların vatandaşı dinlemesi ve sorunları çözmek için çalışması gerekir” ifadelerini kullandı.