Temu'dan işe alım süreci
Dünyanın önde gelen çevrimiçi pazar yerlerinden Temu, Türkiye’deki faaliyetlerini genişletiyor. Şirket, hem kullanıcılar hem de yerli işletmeler için avantaj sağlayacak “yerelden yerele” programını hayata geçirirken işe alım sürecini de başlattı.
Geçtiğimiz yıl resmi temsilci olan ve Türkiye’de ofis açan ticaret merkezi Temu, bu adımla yerel satıcıları, platforma dahil etmeye başladı. Şirket, şu sıralar Türkiye ekibini oluşturmak amacıyla işe alımlar gerçekleştiriyor. Bunun yanında lojistik şirketleri ve Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) sağlayıcılarıyla da iş birliklerini hızlandırıyor.
“TÜRKİYE’DEKİ İŞLETMELERE YENİ KAPILAR AÇIYORUZ”

Temu temsilcileri, programın hem işletmelere hem de tüketicilere büyük katkı sağlayacağını belirterek, “Yerelden yerele girişimimiz ile Türkiye’deki işletmeler için büyüme fırsatları oluşturmayı, tüketicilere ise daha hızlı teslimat ve daha geniş ürün yelpazesi sunmayı amaçlıyoruz” sözlerini kullandı.
Pilot olarak davetli satıcılarla başlayan programın, önümüzdeki dönemde Türkiye’deki tüm uygun işletmelere açılacağı bildirildi. Yerli satıcıların mevcut stoklarını kullanarak milyonlarca müşteriye düşük maliyetle ulaşabilmesini sağlayan sistemde, bazı ürünlerin ertesi gün teslimat ile kullanıcıya ulaşması mümkün hale geliyor.
30’DAN FAZLA ÜLKEDE AKTİF MODEL, ŞİMDİ TÜRKİYE’DE
Temu’nun yerelden yerele modeli, Amerika Birleşik Devletlerinden Avrupa ülkelerine, Meksika’dan Asya pazarlarına kadar 30’dan fazla ülkede aktif olarak uygulanıyor. Türkiye’deki lansman ise şirketin bölgesel stratejisinin önemli bir parçası olarak görülüyor.
Bu girişim ile hem yerli işletmelerin e-ticarette daha rekabetçi hale gelmesi hem de Türk tüketicilerin daha hızlı ve avantajlı alışveriş deneyimi yaşaması hedefleniyor.
TÜRKİYE’NİN EN ÇOK İNDİRİLEN UYGULAMASI OLDU
Temu, Mayıs 2024’te Türkiye pazarına girdi. Geniş ürün seçeneği ve uygun fiyat politikasıyla kısa sürede ilgi gören uygulama, Sensor Tower verilerine göre 2025’in ilk çeyreğinde Türkiye’de en çok indirilen alışveriş uygulaması olmayı başardı.
Temu, önümüzdeki dönemde Türkiye operasyonlarını büyütmeyi ve istihdam olanaklarını artırmayı planlıyor. Yerli işletmelerle iş birliğini artırarak hem ekonomiye katkı sağlamayı hem de alışveriş alışkanlıklarını dönüştürmeyi amaçlıyor.