Tarım Kredi kabuk değiştiriyor! KOOP Market, yeni isim ve 'Uçtan Uca' vizyonla vatandaşla buluşacak

Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri çatısı altında faaliyet gösteren market zinciri, kimliğini yenileyerek yola "KOOP Market" markasıyla devam etme kararı aldı.

Ankara'da düzenlenen bir basın toplantısıyla duyurulan dönüşüm, sadece bir isim değişikliği ile sınırlı olmadığı, aynı zamanda "üreticiden tüketiciye aracısız" ulaşım modelinin perakendedeki yeni yüzü olmayı hedeflediği kaydedildi. Toplantıda konuşan Tarım Kredi KOOP Market Genel Müdürü Şevket Varol Halepli ve Tarım Kredi Holding Yönetim ve İcra Kurulu Üyesi Yılmaz Bademli, yeni markanın vizyonunu ve büyüme hedeflerini detaylandırdı.

NEDEN "KOOP MARKET"?

Genel Müdür Halepli, markanın yenilenme sürecinin yaklaşık 6 ay önce başladığını belirterek, "Türkiye Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, bugünden itibaren yeni adıyla KOOP Market olarak hizmet verecek" dedi. Halepli, "Biz bir market değiliz. Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri çatısı altında faaliyet gösteren bir ekosistemin son halkasıyız. Çiftçimizin ürettiği doğal, güvenli ürünleri, kendi fabrikalarımızda işleyerek son halka olan KOOP Market'lerde tüketicilerimize sunuyoruz" diyerek, zincirin aracısız tedarik modelini öne çıkardı. Marka dönüşümü, peyderpey yeni açılan veya yenilenen mağazalarda uygulanacak. Eski Tarım Kredi Kooperatif Marketleri tabelaları, yenilenmeyen şubelerde değiştirilmeyecek.

UÇTAN UCA MODEL


Tarım Kredi Holding Yönetim ve İcra Kurulu Üyesi Yılmaz Bademli, Tarım Kredi'nin yıllardır uyguladığı "Uçtan Uca Model"in, yeni KOOP Market markasıyla daha da güçlendiğini ifade etti. Bademli, "Tarladaki tohumdan başlıyor, tüketicinin çatalına kadar uzanan bir model var" diyerek; çiftçiye mazot, gübre ve tohum desteği vermekten, ürünlerin lisanslı depolarda saklanmasına, kendi tesislerinde işlenmesine ve nihayet perakende satışına kadar her aşamada var olduklarını vurguladı.

KOOP Market, 2 bin 356 mağaza ve bakkal konseptindeki özel reyonlarla birlikte Türkiye genelinde toplam 4 bin 500 satış noktasıyla hizmet veriyor. Bademli, 2026 yılını yatırım yılı ilan ederek, yeni konseptle birlikte yaklaşık 150 ilave mağaza açmayı hedeflediklerini belirtti. Büyüme hedeflerinin başında İstanbul ve Anadolu'daki büyük şehirler yer alıyor.

ÇEVREYE DUYARLI PROJE


KOOP Market, sadece ticari değil, çevresel sorumlulukta da öncü adımlar atıyor. Bademli, Sıfır Atık Kampanyası kapsamında hayata geçirilen dolum istasyonlarının yaygınlaşacağını duyurdu. Vatandaşların evden getirdiği plastik veya cam ambalajlara, süt ve yağ gibi ürünleri doldurarak hem tabiatı korumayı hem de ambalaj maliyetleri yansımadığı için ürünü daha uygun fiyata sunmayı amaçlıyor. Şu an 4 mağazada uygulanan bu proje, 2026'da Ankara, İstanbul ve İzmir başta olmak üzere toplam 10 mağazada daha hizmet vermeye başlayacak. Marka değişikliğiyle birlikte gençlerin ve değişen tüketici beklentilerinin hedeflendiğini belirten Bademli, "En kaliteli ürünü, en uygun fiyata halkımızla buluşturmak üzere çalışmalarımıza devam ediyoruz" dedi.

SON DAKİKA HABERLERİ
Sonraki Haber