Ankaralılar en çok neden şikâyet etti? İşte Mavi Masa'ya ulaşan üç farklı sorun

Ankara Büyükşehir Belediyesinin Mavi Masa birimi, sosyal medyadan gelen taleplere hızlı müdahalesiyle üç farklı sorunu birkaç gün içinde çözüme kavuşturdu.

Ankara Büyükşehir Belediyesinin (ABB) Mavi Masa birimi, sosyal medya üzerinden iletilen taleplere anında aksiyon almaya devam ediyor. Son olarak üst geçit aydınlatmasından, çevre kirliliğine ve otobüs durağı düzenlemesine kadar üç farklı şikayette hızlı geri dönüş ve somut çözüm adımları atıldı.

SORUNLAR BİRKAÇ GÜN İÇERİSİNDE GİDERİLDİ

Ankara Büyükşehir Belediyesi ve ilçe belediyeleri arasındaki koordinasyonu sağlayarak vatandaşların talep ve şikayetlerini hızla ilgili birimlere ulaştıran Başkent 153, sosyal medya üzerindeki etkinliği ile takdir topluyor. Vatandaşların 14 Kasım'da ilettiği bazı temel sorunlara yönelik somut çözüm bildirimlerinin sadece birkaç gün içinde yapıldığı görüldü.

AYDINLATMA SORUNU ÜÇ GÜNDE GİDERİLDİ

Bir vatandaşın 14 Kasım’da sosyal medyadan dile getirdiği, "üst geçit aydınlatmalarının büyük bir bölümünün yanmadığı" şikayeti, Mavi Masa tarafından anında kayda alındı. 11205181 başvuru numarasıyla takibe alınan talep, 25 Kasım günü sonuçlandırıldı. Başkent 153’ün son geri bildiriminde, Kent Bakım Onarım Şube Müdürlüğü tarafından sorunun giderildiği ve "Bahse konu alanda oluşan sorun ekiplerimizce giderilmiştir" açıklaması yapıldı.

ÇUKURAMBAR’DAKİ KOKU ŞİKAYETİNE ÇANKAYA BELEDİYESİNDEN MÜDAHALE

Bir diğer önemli şikayet konusu ise Çukurambar/Kızılırmak Mahallesi'ndeki bir cami bünyesinde bulunan kafeden kaynaklanan çevre kirliliğiydi. Vatandaş, kafeyi ısıtmak için yakılan malzemelerden yayılan zehirli kokudan şikayetçi oldu.

Bu talep üzerine Çankaya Belediyesi harekete geçti. Mavi Masa aracılığıyla yapılan açıklamaya göre, 21 Kasım’da adrese gidilerek işletme sahibiyle görüşüldü. İşletme sahibi, sobayı en kısa zamanda sökeceğini ve elektrikli ısıtıcıya geçeceğini beyan etti. Ayrıca belediye, olumsuzluğun tekrarı halinde idari para cezası uygulanacağı uyarısını da ileterek konunun takipçisi olduğunu ifade etti.

BİR MESAJLA EGO HAREKETE GEÇTİ

Bir vatandaşın otobüslerin durağa nizami yanaşmaması ve durak yerinin değiştirilmesi yönündeki talebi de EGO’yu harekete geçirdi. Şikayeti alan 3. Bölge Otobüs İşletme Şube Müdürlüğü, 11216530 numaralı başvuruyu ilgili birimlere yönlendirdi. Mavi Masa, durak yer değişimi talebinin ve otobüslerin nizami yanaşması konusunun ilgili birimlerce değerlendirileceğini, Durak Tabela Şefliğine de yönlendirme yapıldığını bildirdi.

SON DAKİKA HABERLERİ
Sonraki Haber