Ankaralılar "borçlu" mu?
Başkent Ankara, Türkiye’nin kişi başına en borçlu ili oldu. Biz de Yeni Ankara TV olarak, Ankaralılara “Borçlu musunuz” diye sorduk. İşte Ankaralıların yanıtları….
Türkiye’nin başkenti Ankara, kişi başına düşen borç oranında zirvede yer aldı. Biz de Yeni Ankara TV olarak mikrofonumuzu vatandaşlara uzattık ve “Borçlu musunuz?” diye sorduk. İşte Ankaralıların “Borçlu musunuz?” sorusuna verdiği dikkat çeken yanıtlar…
Ankaralıların verdiği yanıtlar ise dikkat çekti. Bazı vatandaşlar kredi kartı, kredi ve günlük yaşam giderleri nedeniyle borçlu olduklarını ifade ederken, bazıları ise borçsuz yaşamaya özen gösterdiklerini söyledi.
Ekonomik şartların vatandaşın bütçesini zorladığını belirten Ankaralılar, artan yaşam maliyetlerine dikkat çekti. Kimi vatandaş geçinebilmek için borçlanmanın kaçınılmaz hale geldiğini savunurken, kimi ise harcamalarını kontrollü yaparak borçtan uzak durduğunu dile getirdi.
"ANKARA'DA GEÇİNMEK ÇOK ZOR"

Yeni Ankara'ya konuşan bir öğrenci, borcu olduğunu ifade ederek, "Ankara'da öğrenci olmak ve geçinmek çok zor. Kredi borcum vardı, yapılandırdım. Yavaş yavaş ödemeye başladım. Ankara'da geçinmek çok zor." ifadelerini kullandı.
"KREDİ KARTI İLE GEÇİNEBİLİYORUZ"

Bir diğer vatandaş da bu dönemde geçinmenin çok zor olduğunu belirterek, "Her şey ateş pahası, geçinemiyoruz. Bu nedenle de ihtiyaçlarımızı kredi kartından alıyoruz. Birçok vatandaş kredi kartı sayesinde ayakta, yoksa vatandaşlar zor durumda" şeklinde konuştu.
"ESNAF BORÇ İÇİNDE"
Bir esnaf ise borcu olduğunu söyleyerek, "Bir tek ben değil, birçok esnaf zor durumda, borç paçadan akıyor." diyerek sitem etti.
Bazı vatandaşlar ise borcu olmadığını dile getirdi.