Bedensel engelli Eray'ın Fenerbahçe ve Aziz Yıldırım hayali! Yeni Ankara aracılığıyla seslendi
Kayseri’de yaşayan bedensel engelli genç Eray Özgüler, yıllardır içinde tuttuğu bir hayali Yeni Ankara aracılığıyla paylaştı ve Aziz Yıldırım’a seslendi.
Fenerbahçe’de 6-7 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilecek seçimli genel kurulda başkanlığa bir kez daha aday olan Aziz Yıldırım, takımı yeniden şampiyon yapabilmek için kolları sıvadı. Seçim çalışmalarında gaza basan Yıldırım, İstanbul ve Ankara’da eş zamanlı seçim ofislerini de açtı.
Sarı-lacivertlilerde hummalı bir çalışma var. Taraftarlar ise gelecek sezon için heyecanlı. O heyecanı yaşayanlardan biri de 22 yaşındaki Kayserili Eray. Bedensel engelli olan Eray’ın en büyük hayali ise Aziz Yıldırım ile bir derbi maçı izlemek. Bu hayalinin duyulması için de Yeni Ankara aracılığıyla Aziz Yıldırım’a seslendi.

YÜRÜME ZORLUĞU ÇEKTİĞİ İÇİN VİDEO KAYDETTİ
Aziz Yıldırım’ı çok sevdiğini, yanına gelip tanışmak, onunla fotoğraf çekinmek ve destek mesajlarını iletmek istediğini söyleyen Eray Özgüler, hayat hikayesini anlattığı bir video kayda aldı. Kaydettiği videonun tarafımızca Aziz Yıldırım’a ulaştırılmasını istedi. Engelli olmasa, kendisinin Aziz Yıldırım ile seçim çalışmalarına katılabileceğini ancak bunu yapamadığını, o yüzden de videosunun Yıldırım tarafından görülmesini istedi.
GENÇ ERAY’IN HAYAT HİKAYESİ
22 yaşındaki Eray Özgüler, prematüre olarak dünyaya geldi. Beynine oksijen gitmediği için yürüyemiyor. Ancak doktorlar genç Eray için umutlu. Aynı zamanda fizik tedavi görüyor. İğneler ve ilaçlar kullandı. Isparta'da ve Ankara'da iki büyük ameliyat geçirdi. Başından geçenleri Yeni Ankara’ya anlatan Özgüler, “Bu zorlu süreçte beni motive eden en önemli şey Fenerbahçe” dedi.

Eğitim hayatından da bahseden Eray Özgüler, lise son sınıfta olduğunu ve üniversite okuyup bitirmek istediğini sözlerine ekledi. Sonrasında ise güzel bir iş bulup kendi kazandığı para ile Fenerbahçe Kongre Üyesi olmak istiyor. “Kendi ihtiyaçlarımı kendi paramla görmek istiyorum” diye de ekliyor. Bir de kitap yazma hayali var. Ancak kalem tutmakta zorlandığı için yapay zeka aracılığı ile bunu gerçekleştirmek istiyor. Kitabevleri ve matbaalardan destek bekliyor.
HAYALİ AZİZ YILDIRIM İLE DERBİ İZLEMEK
En büyük hayalinin Aziz Yıldırım ile bir derbi maçı izlemek olduğunu söyleyen Eray Özgüler’in iletmek istediği o mesaj ise şöyle:
“Merhaba büyük başkanım Aziz Yıldırım. Size saygılarımı, sevgilerimi, selamlarımı gönderiyorum, ellerinizden öpüyorum. Başkanlık için çıktığınız bu kutsal yolda size ve ekibinize başarılar diliyorum. Umarım yeniden başkanımız olursunuz ve Fenerbahçemizi özlediğimiz, beklediğimiz, arzu ettiğimiz güzel günlere taşırsınız. Benim desteğim sizinle. Yeniden başkanımız olmanızı çok istiyorum ve sizi çok seviyorum. Bedensel engelliyim ve bir gün hayalim sizinle bir derbi maçı izlemek. Sizinle beraber maç izlemek ve yaptığınız her şey için size teşekkür etmek ve elinizi öpmek isterim. Umarım bu hayalim bir gün gerçek olur. Sizi çok seviyorum ve başkanlık için çıkmış olduğunuz bu kutsal yolda size başarılar diliyorum. Kayseri’den sevgi, saygı ve selamlar gönderiyorum. En büyük Fenerbahçe.”
Aziz Yıldırım Ankara’ya geliyor! Yeni Ankara seçim ofisindeAnkara Haberleri