Kırşehir'de bozuk et skandalı: 340 kilo et ele geçirildi

Kırşehir’de jandarma ekipleri, 340 kilo bozulmuş et ele geçirdi. Sürücüye ceza ve adli işlem uygulandı.

Kırşehir'de bozuk et skandalı: 340 kilo et ele geçirildi

Kırşehir’de jandarma ekiplerinin kent girişinde yaptığı denetimde bir kamyonette 340 kilogram bozulmuş et ele geçirildi. Yapılan kontrolde 250 kilo kırmızı ve 90 kilo beyaz etin bozulmuş olduğu belirlendi. Sürücü hakkında hem idari para cezası uygulandı hem de adli işlem başlatıldı.

KIRŞEHİR’DE BOZULMUŞ ET ELE GEÇİRİLDİ

Kırşehir’de jandarma ekiplerinin gerçekleştirdiği denetimde bir kamyonette taşınan bozulmuş etler ele geçirildi. Olay, kent girişinde yapılan yol kontrolü sırasında ortaya çıktı.

Edinilen bilgilere göre, İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından durdurulan kamyonette arama yapıldı. Yapılan kontrollerde toplam 340 kilogram bozulmuş et bulunduğu belirlendi. Ele geçirilen etlerin 250 kilogramının kırmızı et, 90 kilogramının ise beyaz et olduğu tespit edildi.

Yetkililer, etlerin tamamının tüketilemeyecek durumda olduğunu belirledi. Bunun üzerine durum İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine bildirildi. Yapılan incelemenin ardından sürücü İ.Ş.’ye idari para cezası uygulandı.

BOZUK ETLER İMHA EDİLECEK

Ayrıca sürücü hakkında adli işlem başlatıldığı bildirildi. Ele geçirilen bozulmuş etlerin ise imha edileceği öğrenildi.

Denetimlerin halk sağlığını korumak amacıyla sürdürüldüğü belirtilirken, yetkililer gıda taşımacılığı yapan sürücülerin kurallara uyması gerektiğini ifade etti.