İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’den Kırşehir Kaman’a vefa ziyareti
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, eski görev yeri Kırşehir Kaman'ı ziyaret ederek duygularını paylaştı. Bakanın Kaman ziyareti ve mesajının detayları burada.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, geçmişte kaymakamlık görevini yürüttüğü Kırşehir’in Kaman ilçesine anlamlı bir ziyaret gerçekleştirdi. Bakan Çiftçi, 2010-2014 yılları arasında hizmet verdiği ilçede vatandaşlarla bir araya gelerek hasret giderdi.

"FAHRİ KAMANLI" VURGUSU
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, geçmişte kaymakamlık görevini üstlendiği topraklarda tekrar bulunmaktan büyük bir mutluluk duyduğunu belirtti. 2010 ve 2014 yılları arasındaki görev süresi boyunca Kaman ile kurduğu bağa dikkat çeken Çiftçi, bu süreçte kendisini yalnızca bir yönetici olarak değil, ilçenin bir evladı ve gönüldaşı olarak gördüğünü ifade etti.

KAMAN HALKINA TEŞEKKÜR MESAJI
Kaman’ın her sokağında bir anısı bulunduğunu kaydeden Mustafa Çiftçi, ilçede karşılaştığı yoğun ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Görev süresinin üzerinden uzun yıllar geçmesine rağmen vatandaşlarla kurduğu samimi ilişkilerin tazeliğini koruduğuna dikkat çeken Çiftçi, ilçedeki her hanede bir dostluk biriktirdiklerini aktardı.
Kendisini "Fahri Kamanlı" olarak nitelendirmesinin arkasındaki güçlü aidiyet duygusunun son ziyaretle birlikte yeniden canlandığını vurgulayan Bakan Çiftçi, kendisine kapılarını açan ve sevgiyle karşılayan tüm ilçe sakinlerine teşekkürlerini sundu.
Kırşehir’in güzel ilçesi Kaman…
— Mustafa ÇİFTÇİ (@mustafaciftcitr) April 4, 2026
Bugün, bir zamanlar kaymakamı olarak hizmet etme mutluluğu yaşadığım bu topraklarda yeniden bulunmanın tarifsiz duygusunu yaşadım.
2010–2014 yılları arasında görev yaptığım Kaman’da; sadece bir idareci değil, bu güzel ilçenin bir evladı, bir… pic.twitter.com/tDXrxApjOl