Gençlerbirliği hazırlık maçında mağlup

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Fatih Karagümrük, yeni sezon öncesi hazırlıkları kapsamında karşılaştığı Gençlerbirliği’ni 1-0 mağlup etti.

Gençlerbirliği hazırlık maçında mağlup

Düzce’deki Fenerbahçe Serkan Acar Topuk Yaylası Tesisleri’nde oynanan mücadelede ilk yarı golsüz eşitlikle tamamlandı. İkinci yarının 63. dakikasında sahneye çıkan Ahmet Sivri, attığı golle Karagümrük’e galibiyeti getirdi.

Gençlerbirliği’nin yeni transferlerinden kaleci Gökhan Akkan ve orta saha oyuncusu Moussa Kyabou mücadeleye ilk 11’de başlarken, Thalisson Kelven ikinci yarıda oyuna dahil oldu. Mücadeleyi tribünden takip eden Gençlerbirliği Başkanı Osman Sungur, maç öncesinde teknik direktör Hüseyin Eroğlu ile kısa bir görüşme yaparak takımın hazırlık süreci hakkında bilgi aldı.

Başkent ekibi, Düzce’de oynanan bu hazırlık maçının ardından yeni sezon çalışmalarını Bolu’da sürdürecek.