Fenerbahçe kongre sürecinde Alex'ten yeni açıklama: Kimin tarafında?

Fenerbahçe kongre süreci kulüp efsanelerinin açıklamalarıyla ısınıyor. Aziz Yıldırım'a mesaj gönderen Alex de Souza, son çıkışıyla ne demek istedi?

Fenerbahçe kongre sürecinde Alex'ten yeni açıklama: Kimin tarafında?

Sarı-lacivertli camiada yaklaşan seçim heyecanı, Fenerbahçe kongre süreci ile ilgili yapılan açıklamalarla her geçen gün daha da tırmanıyor. Kulübün eski efsane isimlerinden Alex de Souza'nın eski başkan Aziz Yıldırım'a yönelik destek mesajı, Fenerbahçe kongre süreci tartışmalarının odağına yerleşmişti. Gelen tepkilerin veya oluşan algıların ardından Brezilyalı futbol adamından, mevcut seçim atmosferini dengeleyecek yeni ve dikkat çekici bir açıklama daha geldi.

ALEX DE SOUZA'NIN ÇOK TARTIŞILAN İLK MESAJ

Fenerbahçe'de yaklaşan olağanüstü seçimli genel kurul öncesi, başkan adayları Ali Koç ve Aziz Yıldırım arasındaki rekabet tüm camiayı hareketlendirdi. Sürece dahil olan isimlerden biri de kulüp tarihine adını altın harflerle yazdıran Alex de Souza oldu. Brezilyalı efsane, dün sosyal medya üzerinden eski başkan Aziz Yıldırım'a yönelik "Geri gel patron. Benim desteğim tamamen seninle" ifadelerini kullanarak açık bir duruş sergilemişti. Bu sözler, sosyal medyada geniş yankı bularak seçimin ana gündem maddelerinden biri haline geldi.

BREZİLYALI EFSANEDEN GERİ ADIM GİBİ AÇIKLAMA

İlk açıklamasının ardından kamuoyunda oluşan "Alex, Ali Koç'a karşı" algısı üzerine tecrübeli futbol adamı yeni bir bildiri yayımlama ihtiyacı hissetti. Seçim atmosferindeki tansiyonu düşürmeyi hedefleyen Alex, sosyal medya hesabından yaptığı ikinci paylaşımda "Seçimlerde kimseyi destekleyen tarafta değilim. Kulübün tekrar şampiyon olmasını istiyorum" sözlerine yer verdi.

Spor Fenerbahçe Aziz Yıldırım