Aziz Yıldırım’dan Sadettin Saran’a sert çıkış: “Bu transferleri hangi akıl yaptı?”

Aziz Yıldırım, Divan Kurulu toplantısında transfer harcamaları ve kulübün mali durumu üzerinden yönetime sert eleştiriler yöneltti; bazı futbolcuları da isim vererek hedef aldı.

Fenerbahçe’nin eski başkanı Aziz Yıldırım, Kalamış’taki Faruk Ilgaz Tesisleri’nde düzenlenen Olağan Yüksek Divan Kurulu Toplantısı’nda gündeme damga vuran açıklamalarda bulundu. Hem kulübün mali yapısını hem de son dönemdeki transfer politikalarını sert sözlerle eleştiren Yıldırım, isim vererek mevcut yönetime yüklendi.

“TRANSFERLERİN MALİYETİ AÇIKLANSIN”

Sarı-lacivertli kulübün yaptığı bazı transferleri eleştiren Aziz Yıldırım, özellikle yüksek maliyet iddialarına dikkat çekti.

“Sidiki Cherif’i hangi akıl aldı merak ediyorum. 22 milyon euro deniyor, vergilerle birlikte 30-35 milyon euroyu bulur. Kante’nin maliyetine 70 milyon euro diyorlar. Böyle bir şey olabilir mi? Bunları çıkıp açık açık anlatın” ifadelerini kullanan Yıldırım, yönetimden şeffaflık talep etti.

“BEN YILDA 150 MİLYON EURO KAZANMIYORUM”

Kulübün harcama politikasını da eleştiren Yıldırım, yapılan transferlerin mali boyutuna tepki gösterdi:

“Toplamda 150 milyon euro harcandığı söyleniyor. Ben senede 150 milyon euro kazanmıyorum. Bu paralar nasıl harcanıyor, yazık günah” diyerek bütçe yönetimine dikkat çekti.

“BUNLARIN HİÇBİRİ 1. LİG’DE OYNAMAZ”

Kadrodaki bazı futbolcuların performansını da eleştiren Aziz Yıldırım, isim vererek sert konuştu:

“Sizden önceki dönem daha da kötüydü, Nene... Artık isim isim söylüyorum. Dün biri ‘Bunların hiçbiri 1. Lig’de oynamaz’ dedi, doğru söylüyor. Yazık bu kulübe” dedi.

SADETTİN SARAN’A ÇAĞRI: “GELİN AÇIKLAYIN”

Yıldırım, kulübün mali yapısıyla ilgili tartışmalara da değinerek Sadettin Saran’a çağrıda bulundu:

“100 milyon euro ödedik, borcu kapattık diyorlar. Oysa borç 630 milyon euroydu. Bu fark nerede? Sadettin Bey’den rica ediyorum, gelsin her şeyi açık açık anlatsın” ifadelerini kullandı.

“FENERBAHÇE’NİN GERÇEKLERİ KONUŞULMALI”

Konuşmasının genelinde birlik ve beraberlik söylemlerinin ötesine geçilmesi gerektiğini vurgulayan Yıldırım, Divan Kurulu’nun önemine dikkat çekti:

“Burada lafla gündem geçiştiremeyiz. Fenerbahçe’nin gerçek sorunlarını konuşmalıyız. Yönetim de buradan ders çıkarmalı” diyerek sözlerini tamamladı.

Fenerbahçe Sadettin Saran Aziz Yıldırım