"2 kurabiye 1 çaya her şeyi alkışlıyorlar"

Aziz Yıldırım, Fenerbahçe camiasına seslendiği konuşmasında, kulübün geleceği ve üyelerin sorumluluğu üzerine önemli mesajlar verdi.

"2 kurabiye 1 çaya her şeyi alkışlıyorlar"

Yıldırım, başarının hemen gelmeyebileceğini ancak sabırla umutların yeşereceğini belirterek, “Seçimi kaybedeceğiz belki, önemli değil. Bir geçiş dönemi olur. Sonra başka bir arkadaşı destekleyeceğiz, kazanacağız. Ama sizler sahip çıkmazsanız, bu olmaz” dedi.

Eski yönetim döneminden çıkan isimlere de değinen Yıldırım, “Benim başkan olduğum dönemdeki yönetimden Nihat Özdemir, Ali Koç, Saadettin Saran, Hulusi Belgü gibi isimler çıktı. Bunu yaratmamız lazım. Bana bunu verin. Ben Fenerbahçe'ye sahip çıkmanızı bekliyorum” ifadelerini kullandı.

Yıldırım, Divan Kurulu toplantısındaki duruma tepki göstererek, “Geçen Divan'a gittim. Divan'da rezilliği gördüm, 2 kurabiye 1 çaya her şeyi alkışlıyorlar! Bankalar Birliği'ne olan borç '80 milyon' diyor, alkışlıyorlar! Burada borcu zaten söylemiyorlar, ben 25 milyar borç diyorum!” diye konuştu.

Fenerbahçe’nin mevcut durumuna dikkat çeken Yıldırım, kulüp üyelerini harekete geçmeye çağırarak, “Fenerbahçe bu hale gelmiş. Bunu ayağa kaldıracak sizlersiniz. Bunun için gelip buraya oturuyorum. Çıkın konuşun! Sesinizi duysunlar...” dedi.

Aziz Yıldırım