Sincan’da Yerli Malı Haftası’na anlam katan buluşma: Otizmli bireyler aşure yaptı
Sincan Belediyesi, Yerli Malı Haftası’nı otizmli bireylerin katılımıyla düzenlenen anlamlı bir etkinlikle kutladı.
Sincan Belediyesi, Yerli Malı Haftası’nı Gastro Sincan’da düzenlenen özel bir etkinlikle kutladı. Sincan Otizm Aktif Yaşam Merkezi öğrencileri, Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan ile birlikte profesyonel mutfakta aşure yaparak, yerli üretim ve paylaşma kültürüne dikkat çekti.
Etkinlikte otizmli bireyler, Yerli Malı Haftası’nın simgesi olan aşureyi kendi elleriyle hazırlarken, ortaya çıkan görüntüler dayanışma ve birlikte üretmenin önemini bir kez daha gözler önüne serdi.
EL EMEĞİ ÜRÜNLER BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI

Program kapsamında otizmli bireylerin hazırladığı seramik çalışmalar ve resim eserleri de sergilendi. El emeği ürünler, davetlilerden yoğun ilgi gördü.
BAŞKAN ERCAN: “PAYLAŞMANIN KIYMETİ SİZLERLE DAHA ANLAMLI”

Etkinlikte konuşan Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, yerli ve milli değerlerin önemine vurgu yaparak, Yerli Malı Haftası’nı otizmli bireylerle birlikte kutlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ercan, “Paylaşmanın ve yerli üretimin kıymeti sizlerle daha da anlam kazandı. İyi ki varsınız” ifadelerini kullandı.
Düzenlenen etkinlikle hem yerli üretime dikkat çekildi hem de otizmli bireylerin sosyal hayata katılımının önemi güçlü bir mesajla vurgulandı.