Mamak Belediyesi iş ilanı mercek altında: Tepe Servis mi, belediye mi?
Mamak Belediyesi iş ilanı sosyal medyada gündem oldu. Tepe Servis personel alımı belediyeye mi bağlı? İş birliğinin tüm yasal detayları haberimizde.
Mamak Belediyesi tarafından paylaşılan yeni Mamak Belediyesi iş ilanı, vatandaşlar arasında merak konusu olan "Alımı belediye mi yapıyor?" sorusunu beraberinde getirdi. Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde yapılacak olan çağrı merkezi personeli alımıyla ilgili tüm yasal çerçeve ve kurumlar arası iş birliğinin detayları netleşti. Belediye, bu süreçte işveren değil, istihdamı kolaylaştıran bir köprü görevi üstleniyor.
Mamak Belediyesi'nin sosyal medya hesapları üzerinden duyurduğu personel alımı ilanı, kurumun yapısı ve alım usulü hakkında bilgilendirme ihtiyacı doğurdu. Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. için yapılacak olan alımlarda, adayların en çok merak ettiği konu olan "belediye personeli olma" durumuyla ilgili netlik sağlandı.

ŞİRKET BELEDİYEYE Mİ BAĞLI?
İlanda adı geçen Tepe Servis ve Yönetim A.Ş., Mamak Belediyesi’ne veya herhangi bir kamu kurumuna bağlı bir iştirak değildir. Şirket, Bilkent Holding çatısı altında faaliyet gösteren, yüzde 100 yerli sermayeli ve özel bir kuruluştur. Entegre tesis yönetimi alanında uzmanlaşan şirket, işe alacağı personeli kendi bordrosunda istihdam etmektedir. Yani işe kabul edilen adaylar belediye çalışanı değil, özel sektör çalışanı statüsünde olacaktır.
BELEDİYENİN BU İLANI YAPMASI YASAL MI?
Belediyelerin kendi bünyelerindeki "İstihdam Merkezleri" aracılığıyla özel sektördeki iş fırsatlarını vatandaşlara duyurması tamamen yasal ve Türkiye genelinde yaygın bir uygulamadır. Mamak Belediyesi bu noktada bir "aracı" rolü üstlenmektedir. Şirketin personel ihtiyacı ile bölgedeki iş arayan vatandaşları buluşturan belediye, mülakat alanı sağlayarak istihdam desteği sunmaktadır.
3 AY SONRA EVDEN ÇALIŞMA FIRSATI
Başvuru şartlarına göre alım yapılacak olan Çağrı Merkezi Personeli pozisyonu için 3 aylık bir ofis çalışma süreci öngörülüyor. Bu süreyi başarıyla tamamlayan personeller, "Home Office" (evden çalışma) modeline geçiş yapacak. Şirket, evden çalışma sürecinde gerekli olan bilgisayar donanımını personeline temin edeceğini duyurdu. Adayların 27 Nisan 2026 saat 14.00'te Mamak Belediyesi ana binasındaki mülakatlara katılması bekleniyor.
EVDEN ÇALIŞMA İMKÂNI SUNULUYOR
İşe alım sürecinin en dikkat çekici noktası çalışma modeli oldu. Belirlenen projelerde görev alacak çağrı merkezi personelleri, 3 aylık lokasyon bazlı (ofis içi) çalışma sürecini tamamladıktan sonra "Home Office" sistemine geçiş yapacak. Kurum tarafından yapılan bilgilendirmede, evden çalışma sürecine geçen personellere gerekli bilgisayar ve teknik ekipmanın şirket tarafından sağlanacağı kaydedildi.

KİMLER BAŞVURABİLİR?
Adayların başvuruda bulunabilmesi için en az lise mezunu olması ve 20-40 yaş aralığında bulunması gerekiyor. Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya tecilli olma şartı aranırken, MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen ve diksiyonu düzgün adaylar önceliklendirilecek. Özellikle bilgisayar, grafik tasarım ve muhasebe bölümlerinden mezun olanların tercihen değerlendirileceği açıklandı.
MÜLAKATLAR BELEDİYE BİNASINDA YAPILACAK
Başvuru yapacak adayların 27 Nisan 2026 tarihinde saat 14.00 ile 16.00 arasında Mamak Belediyesi ana hizmet binasının giriş katında bulunan İstihdam Merkezi’ne bizzat müracaat etmeleri gerekiyor. Belediye yetkilileri, bu sürecin tamamen şeffaf bir aracılık hizmeti olduğunu ve vatandaşlara doğrudan iş imkânı sunmayı hedeflediklerini belirtti.
Mamak İstihdam Merkezimiz aracılığıyla, Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde görevlendirilmek üzere Çağrı Merkezi Personeli alımı gerçekleştirilecektir.
— T.C. Mamak Belediyesi (@MamakBelediyesi) April 25, 2026
📅 27 Nisan 2026
🕑 14.00 – 16.00
📍 Mamak İstihdam Merkezi (Ana bina giriş kat)
Detaylı bilgi almak ve başvuru yapmak… pic.twitter.com/srN0lG8opR