Kızılcahamam'da kritik zirve: Bakan Işıkhan sendika temsilcileriyle buluştu
Ankara’nın termal turizm merkezi Kızılcahamam, Türkiye’nin dört bir yanından gelen orman işçilerini ve sendika temsilcilerini ağırladı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Ankara'nın Kızılcahamam ilçesinde düzenlenen stratejik bir buluşmaya imza attı. Bakan Işıkhan Öz Orman-İş Sendikası tarafından gerçekleştirilen 57’nci Temsilci Eğitim Programı’na katılarak, Türkiye'nin orman varlığını koruyan emekçilerle bir araya geldi. Bakan Işıkhan, "Yeşil Vatan" savunucularının her türlü üretim ve koruma hamlesinde yanlarında olduklarını vurguladı.
BAKAN IŞIKHAN KIZILCAHAMAM'DA COŞKUYLA KARŞILANDI
Program kapsamında ilçeye gelen Bakan Işıkhan, Kızılcahamam Kaymakamı Nuri Mehmetbeyoğlu ve Belediye Başkanı Süleyman Acar tarafından karşılandı.

Yerel yöneticilerle yapılan kısa istişarenin ardından eğitim salonuna geçen Işıkhan, tarım ve ormancılık sektöründeki işçi temsilcilerinin sorunlarını ve taleplerini bizzat dinleme fırsatı buldu.
"YEŞİL VATAN'I KORUMAYA DEVAM EDECEĞİZ"
Bakan Işıkhan, sendika üyelerine hitaben yaptığı konuşmada, daha yeşil bir Türkiye vizyonu için orman emekçilerinin kilit rol oynadığını ifade etti. Işıkhan, "Daha yeşil bir Türkiye’yi inşa etme gayretimize katkı veren, Yeşil Vatan’ımızı koruyan, üretim hamlemizi destekleyen orman emekçisi kardeşlerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz." diyerek hükümetin bu konudaki kararlılığını yineledi.
SENDİKAL MÜCADELEYE TEŞEKKÜR
Eğitim programının organize edilmesindeki emeklerinden dolayı Öz Orman-İş Genel Başkanı Settar Aslan’a teşekkürlerini ileten Bakan Işıkhan, bu tür eğitimlerin temsil yeteneğini güçlendirdiğini belirtti.

Programın sonunda, orman yangınlarıyla mücadeleden üretim süreçlerine kadar geniş bir yelpazede çalışan işçilerin sosyal haklarının iyileştirilmesi noktasında bakanlık çalışmalarının süreceği kaydedildi.