Tutuklu Başkan Muhittin Böcek hastaneye kaldırıldı
Tutuklu Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in hastaneye kaldırıldığı öğrenildi.
Gazeteci Ali Taş'ın aktardığına göre, 5 Temmuz 2025'ten bu yana cezaevinde bulunan Muhittin Böcek, Cumartesi akşam saatlerinde yaşadığı çok şiddetli öksürük nöbeti nedeniyle yarıda bıraktığı avukat görüşmesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı.
'
COVID döneminde yaşadığım semptomları yaşıyorum' dediği belirtilen Muhittin Böcek'in geçen hafta içerisinde akciğerinde yaşadığı sorunlar nedeniyle cezaevinde çok ciddi öksürük krizleri geçirdiği belirtilmişti.
Kaynak..cumhuriyet.com.tr