Türkiye-Ermenistan ilişkilerinde yeni temas: Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Paşinyan görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Paşinyan'la görüşmesi kapsamında Türkiye-Ermenistan ilişkileri ve bölgesel gelişmeler ele alındı. Görüşmede hangi başlıklar öne çıktı?

Türkiye-Ermenistan ilişkilerinde yeni temas: Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Paşinyan görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan arasındaki telefon görüşmesinde iki ülke ilişkilerindeki normalleşme süreci ve bölgesel gelişmeler ele alındı.

ERDOĞAN İLE PAŞİNYAN ARASINDA BAYRAM TEBRİĞİ GÖRÜŞMESİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Nikol Paşinyan arasında telefon görüşmesi gerçekleştirildi. Cumhurbaşkanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre Paşinyan, görüşmede Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın geçmiş Kurban Bayramı'nı tebrik etti.

TÜRKİYE-ERMENİSTAN NORMALLEŞME SÜRECİ DEĞERLENDİRİLDİ

Görüşmede Türkiye ile Ermenistan arasındaki ilişkilerde devam eden normalleşme süreci de gündeme geldi. Açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, iki ülke arasındaki normalleşmenin doğrudan ticaretin başlatılmasına yönelik adımlarla sürdüğünü ifade etti.

BÖLGESEL BARIŞ VE İSTİKRAR MESAJI VERİLDİ

Telefon görüşmesinde bölgesel gelişmeler de değerlendirildi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye'nin bölgede barış ve istikrarın güçlendirilmesi için çaba gösterdiğini belirterek, bu doğrultuda atılacak yapıcı adımları desteklemeyi sürdüreceklerini vurguladı.

Türkiye ile Ermenistan arasındaki diplomatik temasların son dönemde artması, iki ülke arasındaki ilişkilerin normalleşmesine yönelik sürecin devam ettiğine işaret ediyor.

Recep Tayyip Erdoğan