7 yıllık memuriyetten üniversite kürsüsüne: Isparta'da gururlandıran atama
Memurluktan akademisyenliğe uzanan başarı hikayesi Isparta'da gerçekleşti. Yedi yıldır memur olan Ramazan Kılınç nasıl öğretim görevlisi oldu?
Isparta'da yedi yıl boyunca idari personel olarak görev yapan Ramazan Kılınç, memurluktan akademisyenliğe adım atarak önemli bir kariyer başarısına imza attı. Eğitim camiasında dikkat çeken bu memurluktan akademisyenliğe geçiş süreci, çalışma arkadaşları tarafından takdirle karşılanırken, Kılınç için özel bir veda organizasyonu düzenlendi.

MEMURLUKTAN AKADEMİSYENLİĞE GEÇİŞ SÜRECİ
Eğirdir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ile Isparta Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü bünyesinde yedi yıla yakın süre memur kadrosunda çalışan evli ve üç çocuk babası Ramazan Kılınç, öğretim görevlisi kadrosuna atandı. Gösterdiği çalışma azmi sonucunda Uşak Üniversitesi Eşme Meslek Yüksekokulu'na geçiş yapan Kılınç için 20 Mayıs 2026 tarihinde bir kutlama ve veda yemeği organize edildi. Kurum personelinin yoğun katılım gösterdiği etkinlikte, üstün performansıyla dikkat çeken Kılınç'a teşekkür plaketi takdim edildi.

KURUM MÜDÜRÜ ÖZAN'DAN VEDA MESAJI
Isparta Halk Eğitimi Merkezi ve Akşam Sanat Okulu (A.S.O.) Müdürü Celal Özan, etkinlikte yaptığı konuşmada eski personellerinin kuruma sağladığı faydalara değindi. Özan, Kılınç'ın yeni göreviyle ilgili düşüncelerini şu sözlerle aktardı:
”Kurumumuz memuru olarak çalışmakta iken Uşak Üniversitesi’ne öğretim görevlisi olan Ramazan Kılınç arkadaşımıza veda için toplanmış bulunmaktayız. 2023 yılından beri beraber çalıştığımız kurumumuza değerli katkılarda bulunmuş olup bundan sonraki akademik kariyerinde de kendilerine başarılar diliyoruz.Halk Eğitim Merkezimize verdiği katkılardan dolayı da ayrıca teşekkür ediyorum”

MEMURLUKTAN AKADEMİSYENLİĞE UZANAN YOLDA YENİ DURAK
Düzenlenen veda programında söz alan yeni öğretim görevlisi Ramazan Kılınç, akademik kariyerine başlayacak olmaktan duyduğu heyecanı dile getirdi. Kendisi adına düzenlenen organizasyondan dolayı çalışma arkadaşlarına minnettar olduğunu belirten Kılınç, duygularını şu ifadelerle ifade etti:
”Eşme Meslek Yüksekokulu’ndaki programlarda büro yönetimi ve yönetici asistanlığı bölümünde ders vermek üzere görevime başlayacağım. Bu güzel organizasyon için başta kurum müdürümüz Sayın Celal Özan olmak üzere katılan bütün idarecilerimiz ve mesai arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.”