Muharrem İnce öve öve bitiremedi, Beşikcioğlu harekete geçti!
Etimesgut Belediye Başkanı Erdal Beşikcioğlu, Yaşamkent’teki Şehit Kubilay Parkı’nı günlük özverili çalışmasıyla temiz ve düzenli tutan belediye personeli Emrah Özbek’i yerinde ziyaret etti.
Etimesgut Belediye Başkanı Erdal Beşikcioğlu, Yaşamkent’teki Şehit Kubilay Parkı’nı her gün tertemiz tutan belediye personeli Emrah Özbek’i işinin başında ziyaret etti.
Başkan Beşikcioğlu, vatandaşların ve bölgede yaşayan eski Memleket Partisi Muharrem İnce’nin övgüyle bahsettiği Özbek’e teşekkür plaketi ve hediye takdim etti.
“EMRAH KARDEŞİMİZ HEPİMİZE ÖRNEK OLUYOR”

Ziyarette konuşan Başkan Erdal Becikçioğlu şu ifadeleri kullandı:
“Yaşamkent’teki Şehit Kubilay Parkı’nı her gün büyük bir özveriyle pırıl pırıl hale getiren çalışma arkadaşımız Emrah Özbek’i bugün yerinde ziyaret ettik. Bölgedeki hemşehrilerimizden ve yine o semtte yaşayan Sayın Muharrem İnce’den gelen memnuniyet dolu sözler, Emrah’ın emeğinin ne kadar kıymetli olduğunu bir kez daha gösterdi. Kendisine teşekkür etmek adına küçük bir hediyemizi de takdim ettik. Biz bu şehir için alın teri döken her emekçimizin yanındayız. Emrah kardeşimiz de iş disiplini, gayreti ve mahalle sakinlerinden aldığı güzel geri dönüşlerle tüm ekip arkadaşlarımıza örnek oluyor. Etimesgut’u emekle, sevgiyle, birlikte güzelleştirmeye devam edeceğiz.”
HATIRA FOTOĞRAFI ÇEKİLDİ

Bölge sakini Muharrem İnce de personelin fedakârlığına dikkat çekmişti.
Başkan Beşikcioğlu, ziyaret sonrası Emrah Özbek ve temizlik ekibiyle hatıra fotoğrafı çektirerek çalışmalarında başarılar diledi.