Çubuk Belediyesi bayramın ardından sahaya indi
Çubuk çevre temizliği çalışmaları bayram sonrası mesire alanları, gölet çevreleri ve yol güzergahlarında yoğunlaştı. Ekipler hangi noktalarda çalışma yaptı?
Ankara'nın Çubuk ilçesinde bayram tatilinin ardından çevre temizliği çalışmaları hız kazandı. Çubuk çevre temizliği kapsamında vatandaşların yoğun olarak kullandığı mesire alanları, gölet çevreleri ve yol güzergahlarında kapsamlı temizlik çalışmaları gerçekleştirildi.
ÇUBUK ÇEVRE TEMİZLİĞİ MESİRE ALANLARINA TAŞINDI

Kurban Bayramı'nın sona ermesiyle birlikte Çubuk Belediyesi ekipleri sahada yoğun bir çalışma başlattı. Belediye tarafından yapılan açıklamada, özellikle bayram süresince ziyaretçi yoğunluğunun arttığı dinlenme ve piknik alanlarında detaylı temizlik uygulandığı bildirildi.
GÖLET ÇEVRELERİ VE YOL GÜZERGAHLARINDA KAPSAMLI ÇALIŞMA
Çubuk çevre temizliği çalışmaları kapsamında Karagöl yol üzerindeki çeşmeler, Avcıova yol güzergahındaki çeşmeler, Karaçam Mesire Alanı, Yeşilkent Mesire Alanı, Nusratlar Mesire Alanı ile Kayapınar Göleti ve çevresinde mıntıka temizliği gerçekleştirildi.
Ekiplerin, çevreye bırakılan atıkların toplanması ve ortak kullanım alanlarının daha temiz hale getirilmesi için çeşitli noktalarda çalışma yürüttüğü kaydedildi.
BAYRAM SONRASI YOĞUN KULLANILAN ALANLAR TEMİZLENDİ
Bayram boyunca vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği alanlarda yapılan çalışmalarla çevre kirliliğinin önüne geçilmesi hedefleniyor. Özellikle piknik alanları ve doğal yaşam bölgelerinde gerçekleştirilen temizlik faaliyetleriyle ziyaretçilerin daha sağlıklı bir ortamda vakit geçirmesi amaçlanıyor.
TEMİZ ÇEVRE HEDEFİYLE ÇALIŞMALAR SÜRECEK
Belediye açıklamasında, vatandaşların temiz ve huzurlu alanlarda vakit geçirebilmesi için çevre düzenleme ve temizlik faaliyetlerinin aralıksız sürdürüleceği belirtildi. Çubuk genelinde doğal alanların korunmasına yönelik çalışmaların belirlenen program dahilinde devam edeceği ifade edildi.