Trabzonspor, Gençlerbirliği Maçı İçin Ankara’ya Geldi
Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği ile oynayacağı kritik karşılaşma için Ankara’ya hareket etti.
Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde yarın deplasmanda Gençlerbirliği ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamladı. Teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde yapılan son antrenmanın ardından bordo-mavili kafile Ankara’ya gitti.
Karadeniz ekibinde sakatlıkları bulunan Okay Yokuşlu, Edin Visca ve Batagov kadroda yer almazken, bireysel çalışmalarını sürdüren Stefan Savic ise kafileye dahil edildi.
Eryaman Stadı’nda oynanacak mücadele yarın saat 20.30’da başlayacak. Karşılaşmayı hakem Ali Yılmaz yönetecek.