Bayram Tatili Bitti, Ankara’da Trafik Yoğunluğu Başladı

Kurban Bayramı tatilinin ardından ilk mesai gününde başkentte sabah saatlerinden itibaren trafik yoğunluğu yaşandı.

9 günlük Kurban Bayramı tatilinin sona ermesiyle birlikte Ankara’da işe ve okula dönüş trafiği etkisini gösterdi. Kent genelinde araç sayısının artmasıyla özellikle ana arterlerde, bağlantı yollarında ve şehir merkezine ulaşımı sağlayan güzergahlarda yoğunluk oluştu.

Sabah saatlerinde bazı bölgelerde trafik akışı yavaşlarken, kavşak ve ana yollarda uzun araç kuyrukları meydana geldi. Sürücüler, yoğunluk nedeniyle ulaşımda zaman zaman gecikmeler yaşadı.

Yetkililer, vatandaşları trafik kurallarına uymaları ve güzergah planlamalarını yoğunluğu dikkate alarak yapmaları konusunda uyardı.