Başkentte “Mekan ve Bellek” sergisi sanatseverlerle buluştu
Rahmi M. Koç Müzesi’nde açılan “Mekan ve Bellek” sergisinde, 36 sanatçının Ankara temalı 70 eseri sanatseverlerin beğenisine sunuldu.
Duygu Kızılkaya Art Gallery tarafından organize edilen ve küratörlüğünü Şebnem Ersoy’un üstlendiği “Mekan ve Bellek” sergisi, Rahmi M. Koç Müzesi’nde kapılarını açtı. Sergide 36 sanatçının toplam 70 eseri yer alıyor.
Küratör Şebnem Ersoy, serginin ağırlıklı olarak Ankara’nın mekanlarını ve kentin hafızasında bıraktığı izleri farklı sanatsal yorumlarla ele aldığını belirtti. Ankara’nın ruhunu ve kent belleğini izleyiciyle yeniden buluşturmayı amaçladıklarını ifade eden Ersoy, tarihi müze atmosferinin sergiye ayrı bir anlam kattığını söyledi.
Sanatın birleştirici yönüne vurgu yapan Duygu Kızılkaya ise farklı duygu ve bakış açılarını taşıyan eserlerin mekanın ruhuyla uyum içinde olduğunu dile getirdi. Sergi, 10 Mayıs’a kadar ziyaret edilebilecek.