Aziz Yıldırım Ankara’daki taraftarları ile buluştu! Binlerce başkentli taraftar bir arada!
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkan Adayı Aziz Yıldırım, Ankara’da taraftarları ile buluşma programı düzenledi. Programda konuşma yapan Yıldırım,” Sözümüz söz, Fenerbahçe şampiyon olacak” dedi.
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkan Adayı Aziz Yıldırım, Ankara JW Marriot Otel’de Fenerbahçe Kongre Üyeleri ve sarı-lacivert renklere gönül veren taraftarlarla buluştu. Yıldırım başkentteki buluşmada camiaya önemli mesajlar verdi.

"İHANETİ DE GÖRDÜK, ALGILARLA DA SAVAŞTIK"
"Programda konuşma yapan Fenerbahçe Spor Kulübü Başkan Adayı Aziz Yıldırım futbolda yeni bir çağ açacaklarını belirterek, “Bu büyük camianın yeniden ayağa kalkma vakti gelmiştir. Camiamızın güçlü bir yönetime ve liderliğe ihtiyacı vardır. İhaneti de gördük, algılarla da savaştık” dedi.

GELECEK ENDİŞESİNE KARŞI UMUT VURGUSU
Yıldırım, konuşmasının devamında şunları söyledi:
"Bugün karşımızdaki tablo hepimizi üzüyor. Çoğumuz geleceğimiz konusunda endişeliyiz. Hatta konuştuğum bazı arkadaşlarımın gözlerinde korku gördüm. 'Nasıl olacak? İçine düştüğümüz bu karanlıktan nasıl çıkacağız?' diye soruyorlar. Ancak unutmayın; bu kötü duyguların karşısında umut biziz. Cesaret ve cüret bizim karakterimizdir. Çünkü biz Fenerbahçeliyiz."

YENİ BİR YÜKSELİŞ DÖNEMİ BAŞLIYOR
Açıklamalarına devam eden Başkan Adayı Yıldırım, "Bu dönemi kapatıp yeni bir dönem açacağız. Fenerbahçe'nin yeniden yükseliş dönemini başlatacağız. Bunu birlikte başaracağız, biz olarak başaracağız. Elbette bu kolay olmayacak. Bugün Fenerbahçe'nin çeşitli gruplara bölünmüş gibi göründüğünü görüyoruz. Gruplar, klikler, küçük hesaplar ve sosyal medyadaki ayrıştırıcı yaklaşımlar camiamıza zarar veriyor. Oysa omuz omuza olacağız, yan yana duracağız. Kendi küllerimizden doğacak, Zümrüdüanka gibi yeniden yükselecek ve kanaryamızı zafere taşıyacağız" diye konuştu.

AVRUPA VE TESİSLEŞME HEDEFLERİ
Yıldırım, projelerine dair şu detayları paylaştı:
"Sözümüz söz; yeniden Fenerbahçe'nin en güçlü dönemini hep birlikte inşa edeceğiz. Avrupa'da istikrarlı bir başarı modeli oluşturmak en büyük hedeflerimizden biri olacaktır. Yeni nesiller için gelir kaynakları oluşturmak, kulübümüzün dijital dönüşümünü tamamlamak, altyapı ve tesisleşmede yeniden öncü olmak ve 64 bin kişilik stadımızı hayata geçirmek önceliklerimiz arasında yer almaktadır."
"ATAK FUTBOL İSTİYORUZ"
Yıldırım konuşurken zaman zaman birkaç taraftarlar "Aykut Kocaman'ı istemiyoruz, atak futbolu istiyoruz" diye bağırdı. O sıralarda yönetim kurulu taraftarı el işaretiyle sakinleştirmeye çalıştı. Özellikle Mahmut Uslu "burası yeri değil" dercesine işaretlerle taraftarla iletişim kurdu.

ANKARA’YA ÖZEL TEŞEKKÜR
Konuşmasının sonunda Ankara'ya özel bir parantez açan Yıldırım, "Yönetim kurulu aday listemde yer alan arkadaşlarımızın yedisi Ankara'dandır. Ankara'nın desteğini yanımızda görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Değerli yönetim kurulu üyelerimiz, burada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Ankara'da böylesine yoğun bir kalabalıkla bir arada bulunmak bizlere güç veriyor. Bir kez daha belirtmek isterim ki yönetim kurulu aday listemdeki 7 arkadaşımız Ankaralıdır" sözleriyle konuşmasını noktaladı.

Aziz Yıldırım şampiyonluk ateşini Ankara'da yaktı! JW Marriot'ta coşkulu gece... Özel isimler, özel röportajlarAnkara Haberleri
Aziz Yıldırım Anıtkabir’de! 19.07 öncesi başkentte anlamlı ziyaretAnkara Haberleri