Aziz Yıldırım Anıtkabir’de! 19.07 öncesi başkentte anlamlı ziyaret

Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, Ankara temaslarına Anıtkabir ziyaretiyle başladı. Mozoleye çelenk bırakan Yıldırım'a taraftarlar yoğun ilgi gösterdi.

Aziz Yıldırım Anıtkabir’de! 19.07 öncesi başkentte anlamlı ziyaret

Fenerbahçe Spor Kulübü Başkan Adayı Aziz Yıldırım, seçim çalışmaları kapsamında geldiği Ankara’daki ilk durağında Atatürk’ün huzuruna çıktı. Yıldırım’ın ve yönetim kurulunun Anıtkabir ziyareti, başkentteki sarı-lacivertli camiadan büyük ilgi gördü.

MOZOLEYE ÇELENK BIRAKTI

Başkan adaylığı sürecinde çalışmalarını yoğun bir tempoyla sürdüren Aziz Yıldırım, bugün Ankara’ya ayak bastı.

Programına Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’e saygı duruşuyla başlayan Yıldırım, Anıtkabir’de mozoleye çelenk bıraktı. Tören sırasında Yıldırım’ın oldukça duygusal olduğu gözlemlendi.

ANITKABİR ÖZEL DEFTERİ’NE NOT

Mozoledeki törenin ardından Anıtkabir Özel Defteri’ni imzalayan Aziz Yıldırım, deftere duygu ve düşüncelerini aktaran bir not düştü.

Yıldırım’ın ziyareti sırasında kendisine çok sayıda Fenerbahçe taraftarı eşlik etti. Başkentin dört bir yanından gelen taraftarlar, Yıldırım’a sevgi gösterilerinde bulunarak desteklerini dile getirdi.

CAMİADAN TAM DESTEK

Anıtkabir ziyareti boyunca Yıldırım’a yakın kurmayları ve camianın önde gelen isimleri de eşlik etti. Ziyaretin ardından taraftarlarla bir süre sohbet eden Yıldırım, başkent Ankara’daki temaslarını sürdürmek üzere Anıtkabir’den ayrıldı.

DEFTERE NE YAZILDI?

Yıldırım, Anıtkabir’deki özel deftere takımın Cumhuriyet’in değerlerini yarınlara taşıyacağını vurguladığı yazısında şu ifadeleri kullandı:

“Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk,
Bugün, Cumhuriyet'in sarşılmaz kalesi ve Kuvayımiliye ruhunun spor sahalarındaki temsilcisi, Fenerbahçemiz adına derin bir saygı ve büyük bir sorumlulukla huzurunuzdayım.
En karanlık ve umutsuz anlarda bile ihtiyacımız olan gücü, milletimizi tek bir ülkü etrafında toplayan ve bağımsızlığa ulaştıran eşsiz iradenizden alıyoruz. İmkansızlıklar içindeki bir vatanı ayağa kaldırıp tek vücut yaptığınız gibi, bizler de bugün aynı inanç ve kararlılıkla Fenerbahçe'yi en kudretli haline getirme sorumluluğunu taşıyoruz.

Fenerbahçe'nin sadece bir spor kulübü olmadığının, Cumhuriyet'in sarsılmaz değerlerini yarınlara ulaştıracak kutsal bir sorumluluk üstlendiğinin bilincindeyiz. Şanlı formamızı giyen her sporcumuz, gösterdiğiniz hedefler doğrultusunda zeki, çevik ve ahlaklı duruşundan taviz vermeden mücadelesini sürdürecektir.
Fikirlerinizden ve devrimlerinizden bir an bile sapmadan, milyonlarca taraftarımızla tek vücut halinde bu ulu çınarı hak ettiği yere taşıyacağımıza inancımız tamdır. Sonsuz şükran, minnet ve özlemle...”

Aziz Yıldırım Fenerbahçe Ankara Anıtkabir