Ankara’nın Yeni Valisi Yakup Canbolat Görevine Başladı
Cumhurbaşkanı kararıyla Ankara Valiliğine atanan Yakup Canbolat, başkentte görevine başladı ve “Ankara’ya hizmet, Türkiye’nin geleceğine katkıdır” mesajı verdi.
Ankara Valiliği görevine başlayan Yakup Canbolat, valilik binasında düzenlenen karşılama töreninin ardından yaptığı konuşmada, başkentte görev yapmanın sorumluluğunu derinden hissettiğini belirtti. Ankara’nın yalnızca bir şehir değil, aynı zamanda kamu yönetimi, bilim, eğitim ve teknolojinin merkezi olduğunu vurgulayan Canbolat, tüm kurumlarla koordinasyon içinde çalışacaklarını ifade etti.
Hukukun üstünlüğü, şeffaflık ve insan odaklı hizmet anlayışıyla hareket edeceklerini dile getiren Canbolat, önceliklerinin yaşam kalitesini artırmak, toplumsal dayanışmayı güçlendirmek ve Ankara’nın potansiyelini daha ileriye taşımak olduğunu söyledi. Canbolat, Ankara’yı daha yaşanabilir ve güçlü bir şehir haline getirmek için kararlılıkla çalışacaklarını sözlerine ekledi.