Ankara metrosunda intihar eden vatandaştan kötü haber! Ölen kişinin kimliği belli oldu
Ankara metrosunda intihar girişiminde bulunan vatandaştan kötü haber geldi. Ebubekir T. isimli şahsın hayatını kaybettiği öğrenildi.
Ankara metrosunda intihar girişiminde bulunan vatandaş hayatını kaybetti. Bugün başkentte birçok hattın durmasına neden olan Ebubekir T. isimli şahsın yaşamını yitirdiği öğrenildi.
EGO'DAN "İZİNSİZ GİRİŞ" AÇIKLAMASI GELMİŞTİ
Bu sabah ulaşım için Ankara metrosunu kullanan yurttaşlar metronun arızalandığını düşündü. Kısa süre önce EGO Genel Müdürlüğünden şu açıklama geldi:
"Ulus İstasyonu’nda hatta izinsiz giriş nedeniyle işletme düzeninde aksama yaşanmaktadır. Bu kapsamda; metro seferlerimiz geçici olarak Yenimahalle – Sıhhiye istasyonları arasında aktarmalı olarak sürdürülmektedir. Ekiplerimizin gerekli müdahaleleri devam etmekte olup, normal işletme düzenine en kısa sürede dönülmesi için çalışmalar sürdürülmektedir. Yolcularımızın mağduriyet yaşamamaları adına duyuru ve yönlendirmeleri takip etmeleri önemle rica olunur."
İNTİHAR EDEN KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ
Kendisini raylara atan vatandaştan acı haber geldi. İntihar girişiminde bulunan Ebubekir T. adlı vatandaşın hayatını kaybettiği öğrenildi.
İntihar girişiminin yaşandığı andan itibaren İstanbul Caddesi, Ulus Metro İstasyonu, Kızılay istikametinde bulunan metro duraklarında seferlerde aksama yaşandı.
Ankara metrosunda bu kaçıncı intihar vakası? Güvenlik neden sağlanamıyor?Güncel
Başkentte ulaşım felç! Koru metrosunda arıza sessizliği!Ankara Haberleri
Ankara Ulus Metrosunda intihar iddiası!Ankara Haberleri