AK Parti'de 4 il başkanı görevden neden alındı?

AK Parti Teşkilat Başkanlığı, AK Parti il başkanları kapsamında dört ilde görev değişikliğine gidildiğini duyurdu. Peki dört ilde başkanlar neden görevden alındı?

AK Parti'de 4 il başkanı görevden neden alındı?

AK Parti'de teşkilat yapılanmasına yönelik yeni bir adım atıldı. Parti tarafından yapılan açıklamaya göre Adana, Diyarbakır, Giresun ve Siirt il başkanlıklarında görev değişikliği gerçekleştirildi.

AK Parti Teşkilat Başkanlığının duyurusunda, söz konusu değişikliklerin şehirlerdeki siyasi faaliyetlerin daha etkin yürütülmesi amacıyla yapılan kapsamlı değerlendirmeler sonucunda hayata geçirildiği belirtildi. Açıklamada, teşkilat çalışmalarının sürekli yenilenme ve güçlenme anlayışıyla sürdürüldüğü vurgulandı.

4 İLDE YENİ DÖNEM BAŞLIYOR

Partiden yapılan açıklamaya göre, Adana, Diyarbakır, Giresun ve Siirt'te görevlendirilen yeni il başkanları, oluşturacakları yönetimlerle birlikte kısa süre içerisinde görevlerine başlayacak.

Görev değişikliğinin ardından teşkilat çalışmalarının kesintisiz şekilde devam edeceği ifade edildi.

AK PARTİ'DEN AÇIKLAMA GELDİ!

AK Parti tarafından yapılan açıklamada, görevlerini devreden il başkanlarına teşekkür edildi. Açıklamada, "AK Parti, sadece bir siyasi parti değil. Dünya mazlumlarına umut olacak medeniyet yürüyüşümüzün temsilcisidir." ifadelerine yer verildi.

Parti yönetimi ayrıca görevlerini tamamlayan il başkanlarının emek ve katkılarının teşkilat açısından önemli olduğunu belirtti.

"TÜRKİYE YÜZYILI" HEDEFİ VURGUSU YAPILDI

Açıklamada, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde Türkiye Yüzyılı hedeflerine ulaşma kararlılığının sürdüğü vurgulandı. Açıklamada, "Hedefimiz, Genel Başkanımız, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde Türkiye Yüzyılı hedeflerini başarmaktır. Durmak yok, yola devam." ifadeleri kullanıldı.

AK Parti